איך להוציא שחורים מהאף?

האף זהו האזור הבעייתי ביותר מבחינת טיפול בשחורים, האף הינו אזור קמור שמקשה על ההגעה לכל חלקיו. מה שגם האף הוא האזור המרובה ביותר בשחורים, בצפיפותם ובדרך כלל בגודלם.

השחורים באף נוצרו כתוצאה מחוסר איזון הורמונלי שגרם לבלוטות החלב ליצר עודפי שומן. עודפי השומן הצטברו בנקבוביות האף והפנים ואחרי תהליך חמצון הופכים לשחורים. כאן תוכלו לקרוא בהרחבה מה זה שחורים. מבנה הקומדונים (השחורים) בעור שבאף דומה בעצם למבנה שלהם בשאר חלקי העור. רוב הקומדון נמצא בבסיס הנקבובית ובעומק העור ולמעשה רק זנבו נראה ונמצא על פני העור. הטיפול בשחורים צריך לכלול פתרון מעמיק המסוגל להוציא גם את בסיס הקודמון מעומק העור.

אנחנו ב-DUSK בדקנו שלל פתרונות לבעיית השחורים והבנו שכדי להוציא את השחורים מהאף בצורה היעילה והבטוחה ביותר יש להחיל על האזור לחץ שלילי. אין להפעיל לחץ ידני בצידי הנקבוביות כפי שהיה נהוג לעשות פעם ובטיפולים ביתיים למינהם. הלחץ השלילי נוצר ממשאבת וואקום שלמעשה יונקת את כל גופו של הקומדון ומגיעה גם לעומק העור ולבסיסו של הקומדון.

עור עם שחורים
עור האף לאחר טיפול שחורים רגיל
יניקת שחורים בשאיבת וואקום
עור האף באמצע טיפול בעזרת DUSK SHINE

DUSK SHINE זהו מוצר שפיתחנו בדיוק למטרה זו, הוצאת שחורים מהאף. המכשיר הותאם גם לסוג שימוש בעור רגיש כמו באזור האף והפנים, הוא אלחוטי כדי לאפשר נוחות מקסימלית בקימורי האף והפנים, והוא כולל מגוון תכונות נוספות שיקלו על הטיפול ויעשו אותו יעיל במיוחד ואפילו מהנה.

תמונת המכשיר DUSK SHINE

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *